Monday, March 26, 2012

Michael Kors, my new best friend

Michael Kors oversized runway watch

For et par makroner siden, så var jeg så heldig å møte på selveste Michael Kors under et butikkbesøk! Og vet ikke du hvem han er sier du? Vel da er det sikker ikke dette bloggen for deg, tror blogger om slitne småbarnsmødre, supermat eller ungdomsskolefyll passer bedre. Mr. Kors er en stor amerikansk designer som driver merker under samme navn med klær og tilbehør som er veldig uptown chic. Han er også fast innventar i dommerpanelet i tvserien Project Runway, sammen med bla Heidi Klum og Nina Garzia.

Vel tilbake til saken. Etter en mer eller mindre skygging av han, så "dultet" Emeline og jeg på han "tilfeldig" ved trappen. Og som amerikanere flest, så var han veldig hyggelig å prate med. I anleding åpning av ny MK-butikk i Düsseldorf så tok han altså svippturen innom Paris. Etter litt smaltalk og noen bilder ønsket vi han farvel, og vi var smule star strucked. I sympati for denne karen dro jeg derfor til brand-storen og fant meg en finfin klokken jeg har ønsket meg en stund.

3 comments:

  1. I have the excact same watch! It's great, only the gold is starting to fade away a bit :(

    Jan Marcel Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh that's nice, then I've to use it carefully. For how long have you had it?

      Delete
  2. I like your blog, its very nice :)
    follow me :)
    http://mateuszwlodarczyk.blogspot.com/

    ReplyDelete