Tuesday, May 1, 2012

Kong is the king






I går fylte to gode venner av meg 20 år, noe som måtte feires! De hadde reservert bord på restauranten Kong, et fantastisk spisested 1.arrondissement. Mens regnet plasket ned utenfor, kunne vi nyte smakfull mat og vin tilført god stemning med panoramautsikt over Paris! Jeg spiste et nydelig andebryst, så selv om det ikke var det billigste stedet så får man faktisk det man betaler for. Interiøret var også en kul opplevelse i seg selv, med funky lys, transparente materialer og Japansk innflytelse. Det var ikke til å unngå at dette var den franske designeren Philippe Starck sitt verk. Restauranten var i tillegg brukt til å spille inn en scene fra Sex and the City, noe jeg ikke kom på før jeg hadde kommet hjem igjen haha

Yesterday, two good friends of mine turned 20, so we went out at a restaurant named Kong. The place was terrific and the food and wine were really tasty with a splendid panoramaview over Paris! In a matter of fact, the place was used in a scene in Sex and the City as well, something I didn't realize until i got home ha-ha.

5 comments:

  1. Gillar din blogg skarpt! Så lyxig att jag tror den kommer förpackad i silkespapper. :-P Ser fram emot fler inblick i livet i Paris.

    Och tack för kommentaren till min tårtbild. :)

    ReplyDelete
  2. Her var eg btw før deg mister!! Klem fra stavangerstalker92

    ReplyDelete
  3. Åh dette stedet må jeg teste ut! :)

    ReplyDelete