Monday, June 11, 2012

Cafe la Bucherie



Det jeg tenker på som en drink er som regel et lite cocktailglass pyntet med et cocktailbær. Det var absolutt ikke tilfellet forrige søndag, hvor vi skulle nyte en drink på Cafe la Bucherie etter et bedre måltid. Mitt besøk og jeg valgte drinker som egentlig var ment for å dele, men til servitørens store undring ville vi ha en "drink for to" til oss begge. Med andre ord så drakk jeg for to og fikk servert en "fiskebolle" på 75cl med fyverkeri, og som om ikke det var nok så fløyt et champagneglass oppi. Allikevel vet jeg ikke hva som var det verste, at den kostet bare 20€ eller at den er mindre på bildene enn i virkeligheten. I Cougertown finnes kanskje Big Joe, men jeg var mer enn fornøyd med min franske Grand Pierre...

Last Sunday, my friend and I went to Cafe la Bucherie for some drinks. Or should I say, both of us ordered a "sharedrink for two" which meant I drank for two, ha-ha. Super fun, cheap (only 20€) and delicious!

1 comment:

  1. Haha, oh boy! Den var inte liten och för bara 20euro! Här hemma (Sverige) betalar vi ju 150kr för en liten drink med 4cl alkohol. haha.. Vilken skillnad... Den kan jag bli full på många gånger om. :-P

    ReplyDelete