Tuesday, December 25, 2012

THE DINNER PARTY: PART DEUX



Det er mange forpliktelser som følger med et leilighetskjøp, som for eksempel må det holdes innflytningselskap. For å forlenge gleden delte jeg rett og slett opp dette i to deler, først del 1 i november med den formelle middagen, og nå sist en tapas -og vinkveld med både noen av mine gode gamle og nye venner. Og i likhet med del 1 så ble denne kvelden like fantastisk og minnerik.
 
Latter, fine gaver og et knippe gode venner, kan jeg be om noe mer?
 
Although I already have hosted the dinner party to celebrate my new flat, it certainly didn't stop me to throw a part two of it! This time I invited dear new and old friends over for wine, cheese and tapas. Such an amazing night with laughter, gifts and drinks. Love it!

1 comment:

  1. God Jul du ser godt ut unge mann , flotte venner ,det får man aldrig for mange av , håper at de hvet å sette pris på deg ! Var og besøkte far , gravde meg ned i snøen og der fant jeg levende lys som sto og brandt , og en vakker blomteopsats som kom opp av snøen ,og det lys til ble tendt , Hvet ikke om dere får tid til å stå noe på ski , men husk at jeghar skiene deres på Brunla , Fint at du trives i Oslo ,Tigerstaden ! Det er en fin by å hvere ung ,med mange utesteder og mye liv og det er større en Larvik/Stavern ,alle kjenner ikke alle og det er deilig ,å kunne gå ut å være seg selv uten å måtte tenke på hva naboen mener !Kos deg , hils din bror ,har prøvd å ringe dere begge to men ikke noe svar , og så har jeg greid å sette min mobil på fly,og da er det ingen som får tak i meg ,og fikk i gang pc'n i natt etter at den kuttet ut på juleaften !, Så fortsett med den gode jobben du gjør ,og si ifra hvis det er aktuelt med ski ! Hvis vi ikke prates før nyttår så ønsker jeg deg et riktig Godt Nytt År i samme slengen ! Hilsen Tore

    ReplyDelete