Monday, May 21, 2012

Mulberry event







Noen ganger er det bare nødvendig å komme seg litt vekk fra bøkene i en hektisk eksamensperiode, og benytte Paris for hva den er god for. Derfor dro jeg for noen helger siden til Mulberrys mai-event som jeg var invitert til med Emeline. I likhet med temaet for summer 2012, var også butikken gjort om til en scene fra Brighton Pier. Mengden med ballongdyr var det ingenting å si på, og barnet i meg våknet da klo-maskinen var fylt opp med bamser og det mest interessante, gaver fra Mulberry. Jeg var nok ute av trening, for ble nok ingen premie på meg... Som plaster på såret fikk vi heldigvis goodiebag da. Ved inngangen stod også en iskrem-mann velplassert  med deilig is og det tok ikke lang tid etter før kelnere med champagne og bringbærbrus på sølvfat. Foruten de søte fristelsene, var det heller ikke noe problem å finne noe man hadde lyst på. En Piccadilly-bag ropte på meg flere ganger, og Emeline måtte fjernes fra en meduim Alexa med makt. Alt i alt var det en veldig morsom dag!

A few weekends ago, Emeline and I went to the Mulberrys May-event that I was invited to. Eventhough I had to read with reagards to my exams, it was a nice way to get som new energy and input! Just like the summer'12 theme, the store screamed "fun fun fun" with the Brighton Pier stuff like baloonanimals everywere, gift machine,  ice cream, candy, champagne and colours of mint, yellow and pink. And besides the sweet temptations, the Piccadilly bag wasn't easy to leave behinde!

2 comments: