Sunday, October 14, 2012

Hunter wellies



 
Classic short men's Hunter wellies, dark olive
 
Det piskende regnet. De gyldene bladene. Fargepalettene i grønt, jordtoner og bærfarger. Tykke ullskjerf. Bare å sitte og kikke på regnet gjennom vinduet. Tørste små sølepytter som drikker seg store. Jeg elsker det, jeg elsker høsten.
 
Ettersom høsten har meldt sin ankomst her i Oslo, så gikk jeg til anskaffelse av støvler. Med kort avstand til "the countryside" på Bygdøy fikk støvelene sin først smak på norsk høst, etter å ha reist hele veien fra London. Og de elsket det.
 
The lashing rain. The golden leaves. The colour palette of green, earth tones and berry hues. Thick wool scarf. Just sitting and watching the rain through the window. Small rain puddles. I love it all, I love autumn.
Since fall has arrived  in Oslo, I needed new wellies. With a short distance to the countryside on  Bygdoy, the wellies got theires first impression of norwegian autumn, having traveled all the way from London. And they loved it.

2 comments:

  1. Ååå, høst <3 Jeg liker dine støvler

    ReplyDelete
  2. Elsker Hunter støvlene! Tror jeg skal kjøpe dem i svart neste uke ;)

    ReplyDelete